Komunikace se zákazníky
Péče o klienta je dnes strategickou hodnotou. Tréninkový program „Komunikace se zákazníkem“ naučí porozumět způsobu myšlení zákazníků a rozpoznat jejich skutečné potřeby a přání.
Komu je program „Komunikace se zákazníky “ určen?
Dvoudenní tréninkový program je určen všem, kteří jsou v kontaktu se zákazníkem – managementu, obchodníkům, pracovníkům administrativy a péče o zákazníky, členům servisních a provozních oddělení.
Cíl tréninku
Uvědomit si význam spokojenosti klienta pro úspěch a pozitivní image firmy. Plně pochopit vlastní roli ve firmě a význam osobní odpovědnosti jako faktory ovlivňující obchodní vztah.
Metodika a organizace tréninku
Trénink je zaměřen na dosažení cílů jednotlivých účastníků. Velký důraz je kladen na praktická cvičení vycházející přímo z praxe účastníků. Dvoudenní intenzivní trénink v rozsahu 2x7 vyučovacích hodin s přestávkami na oběd a občerstvení.
Program
|
|
|
|
|
|
|