Komunikace se zákazníky

 

Péče o klienta je dnes strategickou hodnotou. Tréninkový program „Komunikace se zákazníkem“ naučí porozumět způsobu myšlení zákazníků a rozpoznat jejich skutečné potřeby a přání.

Komu je program „Komunikace se zákazníky “ určen?


Dvoudenní tréninkový program je určen všem, kteří jsou v kontaktu se zákazníkem – managementu, obchodníkům, pracovníkům administrativy a péče o zákazníky, členům servisních a provozních oddělení.

Cíl tréninku


Uvědomit si význam spokojenosti klienta pro úspěch a pozitivní image firmy. Plně pochopit vlastní roli ve firmě a význam osobní odpovědnosti jako faktory ovlivňující obchodní vztah.

Metodika a organizace tréninku


Trénink je zaměřen na dosažení cílů jednotlivých účastníků. Velký důraz je kladen na praktická cvičení vycházející přímo z praxe účastníků. Dvoudenní intenzivní trénink v rozsahu 2x7 vyučovacích hodin s přestávkami na oběd a občerstvení.

Program

  • Spokojený klient – základní kapitál
  • Asertivita, řešení konfliktů
  • Motivace, působení, vnímání
  • Námitky – význam, reakce, přínos
  • Rozdílnost pohledů, význam představ
  • Prezentace návrhů, řešení, služeb
  • Telefonování, reklamace
 




Impuls pro Váš rozvoj Manažerské a prodejní tréninky Cílené firemní tréninky Poradenství Koučování Moderování workshopů a strategických porad
Cz En

Naši partneři